OPLOSSINGEN

Oplossingen beginnen in mijn ogen vaak met een kritische blik in de spiegel. Ik denk dat het verstandig is om eerst naar jezelf te kijken. In het persoonlijk leven is dat toch ook een goed startpunt? “Voeren we dit proces of deze werkwijze wel zo handig uit?” en “Kan het niet slimmer en handiger door anders te gaan werken?”. Iedere verbetering begint vaak met het herijken en of saneren van de huidige werkwijze. Ik kijk graag met een frisse blik mee en zorg dat de juiste mensen met elkaar praten.

Maar ok. Als er dan in de spiegel gekeken is en de conclusie is nog steeds dat (naast het eventueel aanpassen van de werkwijze) automatisering een bijdrage kan leveren. Welke oplossing past dan het beste? Kan deze oplossing van de plank gekocht worden of moet er misschien iets op maat gemaakt worden? Ik help om de mogelijkheden op een rij te zetten, wat de voor- en nadelen zijn en wat de kosten zijn. Ook de eisen en wensen aan randvoorwaarden, zoals service en support en beheer, kan ik van tevoren in kaart brengen en tegen de mogelijke leveranciers aanhouden.